Sunset Date



A je to tu. 
Moj prvý oficiálny produkt. Vždy som inklinovala skôr k prerábaniu si oblečenia, pretože som si veľmi v šití neverila. Desil ma fakt, že musím látku nastrihať, a pekne pozašívať aby nikde nič netrčalo a nepáralo sa. 
Tak som trénovala aspoň na tých prerábkach a dnes by som vám chcela predstaviť a ponúknuť svoj prvý produkt - Letné romantické boho šaty. 
Sú skvelé na slávnostnú príležitosť aj na všedné letné dni. 
Voľné a vzdušné bez opasku alebo vytvarované s opaskom. Tvar šiat je univerzálny, keďže sadne na štíhlu aj plnšiu postavu. Dĺžka šiat sa dá tiež prispôsobiť :)
Tak ako sa Vám páčia? 
Ak by ste mali záujem napíšte mi email na kajkapocajova@gmail.com alebo správu na facebooku. Mám k dispozícií aj látky v iných farbách :)
K




 





Photo credit: Michal Novák
Editing and styling: Karolína Počajová







Komentáre

Obľúbené príspevky